الثلاثاء، 19 فبراير 2013

أحساس صعب

أحساس صعب لما تكون مش عارف شعور الأخر تجاهك !!

هل هو رفضك تماما ؟

هل هو عنده نفس الشعور ولكن متردد !!

ولا هو عارف شعورك وبيلعب بيك !!

ولا هو مش عارف شعورك من الأساس .

أوقات تشعر  أن المسافات بينكم بعيدة أوي .

أوقات تشعر أن المسافات بتقرب .

ويستمر مسلسل الحيرة ؛؛  و مسلسل التساؤلات .

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق